Over BuitenlandDesk

WIE IS BUITENLANDDESK?

Buitenlanddesk is de grootste onafhankelijke aanbieder van verzekeringen voor uw tweede woning. In welk land u ook een tweede huis heeft gekocht: Buitenlanddesk heeft altijd een passende verzekeringsoplossing.

WAT KUNNEN WIJ U BIEDEN?

Wij bieden volledig Nederlandse service. Dat wil zeggen: bij ons is de afhandeling volledig in het Nederlands, van de aanvraag tot de polis en de polisvoorwaarden tot aan de schadeafhandeling. Alleen bij ons vindt u een volledig overzicht van alle Nederlandse aanbieders. Bovendien betrekken wij ook buitenlandse verzekeraars in ons vergelijk, maar altijd met volledig Nederlandse service. Ook als u in België of Duitsland gaat wonen en in Nederland blijft werken, kunt u bij Buitenlanddesk terecht voor uw verzekeringen.

DIRECT AFSLUITEN

Wilt u vandaag nog een verzekering afsluiten? Dat kan bij BuitenlandDesk! Vult u nu het offerteformulier in, dan bellen wij u zo spoedig mogelijk terug. Wilt u het direct regelen? Bel dan met 024 – 322 21 02

PRIVACY

Wij verzamelen en verwerken gegevens over u om verzekeringspolissen te verstrekken en claims te behandelen. Uw gegevens worden ook voor zakelijke doeleinden gebruikt, zoals fraudepreventie en – opsporing en financieel beheer. In dit kader kunnen uw gegevens worden gedeeld met, en kunnen gegevens over u worden verkregen van, onze groepsmaatschappijen en derden, waaronder verzekeringsmakelaars, schaderegelaars, kredietinformatiebureaus, dienstverleners, professionele adviseurs, onze toezichthouders of bureaus voor fraudepreventie. Wij kunnen telefoongesprekken opnemen om ons te helpen de dienst die wij aanbieden te monitoren en te verbeteren.

BELONINGSBELEID

De beloning van onze medewerkers bestaat voor het grootste gedeelte uit een vast salaris. De vaste salarissen zijn bij ons bedrijf marktconform.

Afhankelijk van de functie en de beoordeling kunnen medewerkers een variabele beloning ontvangen die maximaal 20% van hun vaste inkomen uitmaakt. De variabele beloning wordt voor minimaal 50% gebaseerd op kwalitatieve doelstellingen die het klantbelang dienen.

Wij beoordelen en sturen onze medewerkers regelmatig aan op integer, solide en klantgericht handelen. Deze beoordeling bepaalt de hoogte van het vaste salaris en de hoogte van de variabele beloning.